5km og 10 km ture 2020-3

Turplan for 5 og 10 km ture.
Start kl. 09.00, hvor intet andet er nævnt.
For ikke medlemmer koster det kr. 20.00 pr. tur.

05.07       P plads på Vang havn                                                                            Elise Storr 61 78 48 20
12.07       P plads v. Sose Odde
                Sosevejen, Aakirkeby                                                                             Erling Skov og Marianne Skov                                                        28 77 74 36
19.07      P plads v. Simlegårdsvejen 24,                                            Svartingedalen, Hasle                                                                                Ida Olsen 28 51 6001